Lätt? Tur att jag aldrig sagt det

foto1945 (MMS)

Tur att nån aldrig påstått att det skulle vara enkelt med två barn och flytt:) Datum för flytten är satt och idag är det exakt en vecka kvar. Ska bli så skönt med mer plats. Neo är nog den världens bästa storebror, han sover hela nätterna och försöker trösta lillebror när han är ledsen. Sen att det kanske inte lyckas så super bra det är en annan femma:) Något som bekymrar mig lite är att mat har slutat att intressera honom, endast kalla saker som yoghurt och frukt är intressant. Välling funkar vid läggdags men man kan inte leva på frukt och Välling väl?? Har hört att barn runt 10månaders ålder brukar börja matstrejka och jag tror att Neos strejk är tand baserad, eftersom han håller på att få sina två fram tänder i ovan käken just nu och tänderna i överkäken ska tydligen vara värre att få än dom i underkäken. I vilket fall som helst så hoppas jag att det inte håller i sig. Det gör ju ont i mamma hjärtat att se hur jobbigt det är för honom. Lyam är en liten buse, han sover hela dagarna i princip men sekunden man lägger huvudet på kudden så vaknar han och skriker. Men det är ju nu i början innan han hittar in i vår rytm. En liten snabb uppdatering bara, för nu väntar kudden och jag hoppas på en lugn natt. Stor kram från oss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0