Orken

Har inte direkt varit i topp den senaste tiden, det har varit mycket på G och e4ftersom jag inte orkar så mycket längre så får ju tyvärr bloggen lida lite, men jag hoppas att jag kommer orka med den lite mer om ett tag.
Just nu är vi mitt uppe i flytt,bebisvräkning och väntan...
En otroligt lång väntan känns det som, det känns som att lillebror aldrig kommer att komma. Men det ska han väl göra så småning om :)
Tänkte bjuda på lite bilder från dom senaste veckorna då jag inte riktigt vet avr jag slutade blogga och inte riktigt vet var jag ska börja igen :)
Så får vi se om jag inte kan börja på¨ny kula när lillebror väl är kommen.


                          
Farbror fluff på besök                                                Fika med Alvin och Malin






   

Lilla Moa har hunnit bli döpt(visserligen för en månad sedan men ändå, nu kom bilder på det iaf)

Detta kunde blivit vår trädgård, vi har varit och tittat på ett hyreshus, men då hyresvärdens och våra standardkrav inte överensstämde så blev det ingenting... Men istället så hittade vi en 4rums lägenhet i huset bredvid vårt, så vi hoppas att det duger medans vi sparar till vårt eget drömhus istället :)


Kärlek har det varit massor av somm vanligt:)

Fick uppmuntrande blommor av min fina man <3

                                       
Coolingar käkar glass i Skanör med snobbarna :P



                       
Promenader i alnarpsparken och mycket vistelse utomhus tillsammans nu när vädret har tillåtit det så klart :)


 

Oh naturligtvis en heeel massa mys och bus precis som det ska vara, har inte bilder på allt vi har gjort men det får vi också bli bättre på :)


Hoppas att ni mår bra och snälla, håll nu tiummarna på att lillebror kommer snart, han har max 14 dagar på sig iaf annars sätter dom igång mig, men det hade varit skönt om han löste det själv :)
Stor Kram//Petra Neo och Lyam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0