Är fortfarande galet dålig på att blogga.....

foto1780 (MMS)

Är fortfarande galet dålig på att blogga... :( Förlåt, men denna veckan har varit galen. 3 falska larm och bara varit hemma från sjukan 1 dag. Så denna mamman är lite trött,minst sagt. Men nåja... Lillebror kommer väl när han kommer :) När vi varit på sjukan Så har Neo haft underbara barnvakter. Tant Nenni, Svärmor och Jessica. Nu senast hos Jessica så fick Han prova att ha "syskon" då Jessica har två barn själv. Tack så mycket alla underbara som hjälpt oss. Den hjälpen är ovärderlig!!!!!!! Men nu ska vi försöka ha Neo hemma så mycket som möjligt i sin egen miljö, eftersom hela hans värld kommer att vändas upp och ner när lillebror väl kommer. Och dessutom ska vi flytta så det blir många förändringar på kort tid så för oss känns det just nu viktigt att Neo får ha det så normalt som det går. Imorgon ska Neo på 10 månaders kontroll och vi ska utreda lite runt hans äggallergi och se om det är något att oroa sig för. Men jag tror inte det. Snart kommer svärmor och ska passa Neo medan jag åker in och gör ytterligare en koll på KK eftersom jag fortfarande är inskriven. Dom vill ju inte riktigt skriva ut mig eftersom jag är 4-5cm öppen och det gick så pass fort när Neo väl kom. Hoppas lite att jag blir utskriven idag så jag kan spendera lite välbehövlig tid med Lillprinsen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0