V30+0, det är galet så fort tiden går...

Har inte haft datorn igång på 1vecka ungefär och bjuder därför bara på 1 bild från dagen som spenderades med Lina och en lunch på Ikea:) Ska skriva om fika med Jenny,renovering med Björn och Malin och kalas för farmor och sådant också. Men det får vänta tills dess att jag orkar sätta igång datorn. Är galet trött,förkylningen håller i sig och nu dessutom ovanpå allt så har Mattias gått och fått bihåleinflammation och öroninflammation så min stackars man är inte direkt pigg om man säger så.. UNDERBART! säger jag och jag menar det verkligen INTE. Neos första tand har äntligen kikat upp :) Som vi har väntat:) Han är lite gladare på dagarna nu men nätterna är jobbiga. Ska berätta mer om det med... Men nu har jag en date ned min kudde. Hoppas allt är bra med er?:) // Stor kram från en sliten fru och mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0