UL Lyam <3


Nu är det upp till dig!(Ber om ursäkt för den dåligt redigerade bilden bara.... Har inget bra bildredigerings program Så jag får flirta med malin och hennes photoshop sen kanske ;)

Vem av killarna är vem?
På själva UL skärmen på sjukhuset så såg vi direkt att dom var syskon dom små killarna :), vilket kanske är tur för mig haha ;)

Nä skämt å sido, jag är väldigt lycklig över att jag snart har 3 killar som berskyddar mig <3
Flödes undersökningen,Ultraljudet och Barnmorske kontrollen gick bra och alla värden var perfekta och kärlen mellan nalvelsträng och mig och bebis fungerade UTMÄRKT :) Vilken lättna :)
 Om du är diabetiker, och verkligen gör det bästa du kan med Blodsocker och allt du kan tänkas göra för din bebis i magen. Och någon klankar ner på dig för att du är 6% från målvärdet (när du har varit så långt ifrån målvärdet som det bara går) Hur mår du efteråt då?
Flr jag kan säga att jag känner mig som en flugskit på väggen, det är vad jag gör.... eller iaf har gjort idag.. När jag blev gravid med Neo hade jag ett långtidsvärde på cirka 15mmol/l (normalt ska det ligga på ungeför mellan 3-5 mmol/l) och har lyckats komma ner till runt 5,9-6,3 mmol/l Ser inte du själv det som något super bra, då du inte hade en minsta tanke på att NÅGONSIN komma ner till dessa "normalvärden"??
´Nåja, jag är iaf nöjd och dessutom så kämpar jag på som en idiot med sista biten och jag hoppas naturligtvis att jag ska kunna göra läkaren nöjd till slut....

Nu är jag halvyods sjukskriven då jag har haft riktiga problem men förvärker och sammandragningar. I helgen var det så illa att vi faktiskt fick åka in.
Läkaren tyckte jag skulle söka havandeskapspenning så det ska jag också ge mig i kast med för att kanske få ordning på grejerna i tid, då min arbetsgivare inte kan göra mer för att underlätta mitt arbete. kollegorna har ju som jag sagt tidigare varit super gulliga,men jag kan ju inte ha någon som står bredvid mig hela tiden då jag jobbar som gör allt förutom att skruva i skruvarna....

Måste bjuda på bild från helgen.
Neo har nu vuxit i sin MFF outfit som han fått av sin farfar och han var super cool i den :) <3


Sen är det ju väääldigt spännande att kolla vad dom vita grejerna i alla vuxnas munnar är för någonting... Och varför har inte jag fått några än??
Nåja, dom kommer väl :)

I morgon blir det jobb som vanligt(eller ja,halvtid iaf) så får vi helt enkelt se om det går....

Hoppas allt är bra med er :)
Stor Kram// Petra,Neo och Lyam <3



Kommentarer
Postat av: Maria

Den första lilla bilden e Neo :-)

2011-03-09 @ 12:40:58
Postat av: Emelie

Den vänstra UL bilden är Lyam <3

2011-03-15 @ 13:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0