Lite mörk bild, men såhär såg det ut igår ...

foto1526 (MMS)

Lite mörk bild, men såhär såg det ut igår kväll när vi kom hem från pizza med Jessica,Sven och lilla Ronja. Neo somnade i sin pappas armar under tiden som Greys Anatomy spelade i bakgrunden. Idag ska vi se om vi inte kan ta upp lite av Neos gamla kläder och tvätta upp till lillebu. Och lägga ner lite av kläderna som Är för små för Neo nu. Sen blir det familjemys, ska packa en väska till Neo också för han ska spendera helgen hos sin farmor. Hur ska jag klara en hel helg utan min lilla kille?? Nåja det kommer nog gå bra ändå. Var hos barnmorskan igår och kom fram till att lillebu mår bra men jag har kraftig järnbrist. Så om det inte blir bättre så måste jag in och ta sprutor varannan dag... Och det vill jag inte. Nä nu ska vi göra oss i ordning. Snart babycafé. Hoppas ni får en mysig dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0