Hunnit med massor

Har vi verkligen gjort idag, det känns så i alla fall.
Dagen började relativt tidigt eftersom en liten kille vaknade och tyckte inte att han behövde sova mer.
Mattias petade i honom gröt medans jag fick chansen att kravla mig ur sängen(vilket nu för tiden inte är så himla lätt)
När frukosten var nere,jag hade badat och Neo låg och vilade så sprang jag ner i förrådet och hämtade upp Neos gamla kläder(som lillebu ska ta över) och jag fick mig en rejäl chock när jag kom upp och såg hur mycket han egentligen har växt

Det är helt galet när man tänker efter, men samtidigt helt underbart.

Sen bar det iväg på babycafé igen, kan inte säga att jag trivs där, men för Neo är det ju jätte bra. Han fick tag i deras gåvagn och jäklar i hoppet vad det gick. Helt galet. Han nästan sprang, jag önskar jag kunde lägga upp filmen jag spelade in för han är så duktig den lilla krabaten <3


När vi hade babycaféat färdigt så åkte vi in till stan ern runda och gick ett varv i solen och tog en liten fika

Tänk att man kan älska någon så mycket som jag älskar dom två <3

Helt plötsligt ringde min mobil, då är det någon som tydligen hittat mitt körkort på gatan, så det var ju bara att åka och hämta, underbara människa som ringde och sa det i alla fall. Gullig tjej var det.

När körkortet var hämtat så åkte vi ner på näset och lämnade Mattias däck hemma hos pappa, han ska ner nu i helgen och byta dom så då kunde dom lika gärna vara där tyckte vi. Så får han bytt dom i lugn och ro utan att en massa människor stirrar på honom och han måste springa upp och ner 500 gånger med däck,domkraft och allt annat man måste ha nära till hands.
  Sen blev det ett varv runt byn och titta lite  

Hoppas du haft en lika mysig dag som vi :)
Stor kram//Petra,Neo och Lyam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0