Hängig och seeeeg

Idag har varit en konstig dag...
känner mig matt och trött  och jag vet inte riktigt vad det berort på-
Haft konstiga smärtor i magen, men inte så pass konstiga att jag känner oro, har fått order av mannen att packa väskan ändå(trots att det är 53 dagar tills extraliten är beräknad)
Om det inte känns bättre i morgon så får jag nog ta och ringa min BM och se om dom inte kan klämma in mig när jag ändå ska till ögonläkaren i morgon...

Som sagt,trött,hängig och orkeslös, känner jag mig idag. Men det kan likaväl vara som bortblåst i morgon.
Helt sjukt att Mattias börjar jobba på måndag igen... kommer bli lite tråkigt utan honom.., Men det blir nog bra ändå :)

Känner mig som den lyckligaste och rikaste människan på jorden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0