Familjemåndag och mystisdag

Dagen började ganska tidigt med att vi mötte upp pappa,bror och Alicia på burlövCenter för en fika
Vi hjälpte pappa att hitta lite kläder eftersom han är sååååå duktig på att shoppa själv... (notera ironin i min röst) ;)

Alicía- söt som socker <3          Kusinerna bus <3
             

När pappa var klar med sin shopping så tog vi tillfället i akt och åkte ner till näset och hälsade på hemma hos pappa. Men han hade fortfarande inte kommit hem när vi kom ner så vi fick åka bort till min farmor och farfar och umgås lite också,
Neo pratade och skrattade och agerade riktig liten pajas(som vanligt) Vi misstänker att han blir lite av klassens clown när han börjar skolan :)


Tisdag
Dagen idag började med att vi övade på att gå lite och han klarade faktiskt en hel del steg själv, med gåvagn men utan att pappa höll i honom.
FDuktiga lilla kille <3
Det är så roligt nu när han börjar upptäcka en massa nya saker och att han kan göra mer och mer på egen hand :)'


Och idag har vi även varit och gungat för första gången
Jannicka kom över och följde med oss ner på gården och testade gungorna i solen(visserligen var gungorna placerade i skuggan men ändå)
Det var skönt att vara ute en stund ändå. Höfterna och äckenet säger ju ifrån ganska snabbt men jag tror att vi lyckades vara ute ungefär en halvtimme innan jag fick för ont och blev för trött.
Fogarna har verkligen börjat jäklas nu, men det är snart över :)
*Längtar efter bebis*
      

Sen åkte vi och tittade på lite bilar för att stilla mannens bilabstinnens ;)
Och jag måste bara säga att säljarna på Seat Malmö är helt underbara!
När vi kom in i bilhallen så började säljarna att busa med Neo och ville hålla och leka med honom. Även om vi inte köpte någon bil så pratade dom glatt och vänligt och frågade en massor om Neo och lekte ordentligt med honom. Fruktansvärt bra kundservice måste jag säga!

Sen blev det glass och hem till fiskpuddings meck.
maten är nere, sonen sover och nu blir det slapp resten av kvällen.
Imorgon är det barnmorskan igen. Myyys <3 ska bli kul att höra bebis <3
Hoppas ni haft en lika mysig dag com jag och min familj.

Stor Kram//Petra,Neo och Lyam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0