En sjuk fredag?

Ja idag är hela familjen lite hängig...
Neo hostar och hans lilla stakars näsa bara rinner, Mattias mår illa och har gått in och lagt sig och vilat en stund. ska nog väcka honom snart och se om han mår bättre. Min mage är uppsvälld och jag mår lite illa och jag är trött som ett djur, men jag kan inte sätta fingret på vad det beror på.
Blodsockret ligger hur bra som helst så det kan inte ha med det att göra, men misstänker ändå att jag fått i mig ngt som har retat matstrupen lite för det svider nät jga sväljer. Nåja nog om sådant..

Neo är glad trots att han hostar och snörvlar, vilket är super bra.
Han blir mer och mer modig varje dag och nu får man verkligen halla i lillkillen eftersom han inte har vett nog att bli rädd för någonting.
Idag stod han vid spegeln i hallen och gjorde grimaser och bankade på den som precis alla bebisar älskar att göra. Tittade på spegelbilden, satte sig ner, ställde sig upp, skrattade och släppte med ena handen, tittade mot mig och skrattade:)

Han blir som sagt mer och mer modig och nu väntar vi bara på att han ska hitta balansen så han kan stå för sig själv.
Men jag tycker gott att det kan dröja lite :)
Vill ju hinna njuta av varje ny sak han tar sig för <3

                         
                                             Speglar är jätte roliga:)

                         
                          Sorry för suddiga bilder men han är ju fortfarande lite instabil:)

                         
                              Här blir vi modiga och ska hämta någonting på golvet:)

Mannen vaknade av sig själv, men nu ska vi se om vi kan umgås med varandra lite han och jag, FREDAGSMYSDAGS:)

Hoppas du har en fin fredag

Stor Kram//En sjuklig familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0