En myshelg med mannen <3

Fredagen började med en efterlängtad date med Emelie och hennes lilla Moa.
Moa har hunnit bli två månader och vi har inte hunnit ses förren nu, men äntligen fick ajg se denna söta lilla varelse <3
Fick dock ingen bild på underverket utan kom på det i bilen på väg hem... Nåja, nästa gång blir det en bild eller två :)
Vi tog en tur inne på Burlöv Center och Neo blev en mössa och en keps rikare:)

Senare på eftermiddagen så lämnade vi Neo till sin farmor för en hel helg där han skulle bli ordentligt bortskämd :) och vi skulle få vila upp oss lite, få ladda om batterierna lite snabbt.
Tydligen så hade han uppfört sig excemplariskt hela helgen och sovit ordentligt på nätterna, hmmm undrar varför han inte gör så hemma :P
Magen växer så det knakar och vi har varit lite dåliga på att ta bilder men den senaste bilden blev tagen i fredags så den får jag ju dela med mig av även om jag kanske inte är super sugen på det ;) hehe, Men det är en fiin fin mage :)

V. 31+4
Jag tucker att jag är jätte stor, men nästan alla tycker att jag är jätte liten... Men men, det är väl en definitionsfråga:)

Lördag tog jag och mannen en tripp till badhuset eftersom vi fortfarande hade några gånger kvar på våra 10-kort. Mysigt, men jobbigt :) Jag trodde man skulle känna sig lättare när man var i vatten, men jag vet inte om jag märkte någon större skillnad :P hehe
Sen blev det invigning av grillsäsongen hemma hos Christian


Halv elva var klockan när vi gick upp på söndagen(egentligen var hon halv tio men det tänker man ju inte på) Skönt var det i alla fall, vi kände att vi hade fått sova ordentligt i helgen och kände att vi hade nya krafter och nu orkar vi vara föräldrar ett tag till :)
Jag lyckades hålla mina sms fingrar i styr och jag tror att svärmor skickade fler sms än vad jag gjorde:)

Jag ser väl inte så utvilad ut men jag känner mig som en ny människa :)
Mannen och jag behövde detta
Neo hämtades på söndags eftermiddagen och somnade relativt tidigt,men vaknade ´ganska direkt och gallskrek i panik och drömde hog mardrömmar så han fick sova hos oss, vilket resulterade i att vi inte fick sovit någonting alls i alla fall inte jag eftersom lillebu fick för sig att han också skulle leva jäkel, Neos andra tand har kommit upp ÄNTLIGEN och det är så sött, men man får inte lov att titta, han blir totalt galen om man försöker :)
Sen kan vi ju konstatera att valet av vagn var underbart!
Vi storhandlade innan idag och vi fick plats med 3 papperskassar, en plastpåse,ett paket torky,5kg mjöl och två flingpaket i vagnen och man kunde fortfarande styra den väldigt lätt och smidigt.

BABYJOGGER- CITY SELECT

Hoppas jag fått med det mesta och ja jag lovar jag ska genast bli bättre på att uppdatera, men det är inte super lätt när man startar datorn ungefär en gång i veckan:)
Hoppas din helg varit bra.
Stor Kram//Petra,Neo och Lyam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0