Detta är nya roliga grejen:) Att ställa si...

img_1000 (MMS)

Detta är nya roliga grejen:) Att ställa sig på pappas skrivare och samtidigt slå på glasskåpet. Knäppa bebis <3 Imorgon har jag en ledig dag framför mig med mina killar, visserligen så är det för att vi ska på begravning men eftersom jag inte känner personen som gått bort så blir det nog inte så Jobbigt,men det är ju klart att man påverkas ändå. Kvällen har spenderat med att göra sorgbukett och handbuketter. Tycker att det är mysigt att få stå och pilla med blommorna ,jag hamnar i helt andra tankar och jag trivs med det jag gör. Får Lixom lite lugn och ro.. Om man bortser från killen som övar på att resa sig mot allt och som Älskar att dra i ladorna i köket:) Nu ska det iaf sova innan mannen kommer och klagar på att jag är mobiltönt :) Sov gott världen// Kram från Petra och Neo via mobilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0