Det är jätte kul att försöka dricka själv ...

foto1448 (MMS)

Ur pipmugg:) Vi provade igår eftersom stackaren kämpade som en galning att dricka ur flaskan när han satt upp. Problemet är bara att hålen i pipmuggen är för stora eller för många så hano hann inte att svälja undan :) Men för övrigt så gick det ganska bra för att vara första gången. Ska berätta om helgen i ett riktigt inlägg eftersom det varit en ganska spännande sådan. Men förkylning säger att jag inte orkat just nu.. Mår som en Skit och kan inte prata... Lagom kul... Lite febertoppar och så.. Värdelöst immunförsvar just nu :( Haft sammandragningar hela helgen och fick åka in i helgen och rekommenderades ordentligt med vila och inga ansträngande uppgifter då jag i så fall (även denna gång) kan föda alldeles för tidigt... Ska träffa min grav.läkare på tisdag så får jag höra vad hon säger om saken. Har din helg varit bra??// kram från en väldigt snorig och hängig mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0