Avslöjandet

Kommer om ett par dagar.
Då får ni veta  vem som är vem på UL bilderna, har du gissat?, Har du gissat rätt? ;)

Idag var första halvtidsdagen på jobb och jag har väl inte känt mig nnat än i vägen och känt mer helt off. Kan det bero på att jag är snorig och snörvlig och dessutom knappt haft ngn röst idag heller...?? Iaf så hade jag inte det när jag jobbade i förmiddags..

Nåja, terapiarbete och småjobb har varit min melodi idag, men jag är fortfarande tveksam till att det fungerar... Vi får se när förkylningen släpper lite mer, hoppas verkligen att det kommer bli bättre då... eller iaf liiite lättare.

Neo hostar och snörvlar och snörvlar och hostar, stackarn rosslar jätte mycket men eftersom det bara har pågått sedan igår att han rosslar så väntar vi lite med att kolla upp det. Jag tror inte det är någon fara, men fortsätter det ett tag till så får vi ju kolla. Vill ju att lillprinsen ska må bra <3

Har nog inget direkt att skriva idag egentligen...
Tandvärk har jag fått till råga på allt. Så på måndag ska jag möta en av mina största rädslor(förutom clowner) Tandläkaren... Dessutom en NY tandläkare... hur ska detta gå....USCH önska mig lycka till :)

Stor Kram// Petra,Neo och Lyam

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den vänstra bilden från UL är Lyam <3

2011-03-15 @ 13:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0