Måste verkligen se till att komma igång me...

Måste verkligen se till att komma igång med bloggen igen, men eftersom datorn är nedpackad, FB och mobilen inte gillar varandra tydligen eftersom jag inte kan lägga upp bilder där via mobilen alls just nu och eftersom kamerorna ligger någonstans i någon låda så är det inte så lätt. Vill lägga upp tusentals bilder på Lyam och Neo, tala om hur duktiga dom är och vilken vilja som Neo börjat visa(envis till tusen och testar alla gränser). Vill tala om hur förlossningen gick till och visa bilder tagna med kameran och mobilen. Men det ser ut som det får vänta ett tag till, ska försöka hitta/få ordning på allt så jag kan berätta om allt som händer just nu. Mattias börjar jobba på måndag och det har jag lite ångest för, men det kommer gå fint... Hoppas jag. Funderar även på att börja om med bloggen, starta om på nytt och berätta om allt från början. I rätt ordning, kanske från en annan början?? Får fundera ett tag till kanske.... Njuter just nu av livet som mamma till dom finaste killarna och fru till den finaste och bästa mannen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0