YEZZZZ

Haha! Mamma vann
Efter hur många fighter som hellst så vann jag matkampen :)
Han har ätit någonting annat än gröt :)
Biff med potatis och tomat - woohoo

Måste påpeka at jag hoppar och dansar runt lite här hemma :)

Neo sitter i hoppgungan och vi ska snart bege oss till hans farmor. Bara sådär :)
Väntar fortfarande på laddaren till datorn...Det är nog det jag gillar minst med julhelgen... att allting tar längre tid än vanligt.
Vi har kollat på tvillingvagnar till Neo och Lillebu och hittat en som vi verkligen vill ha. En sådan där Lillebu åker bakom Neo istället för en sådan där det ena barnet "sitter ovanpå" det andra. Jag tycker det känns så elakt. Sedan är ju problemet med tvillingvagn att man ska komma in med den överallt och det känns som att det är projekt-omöjligt här, men som sagt, en modell hittad där dom åker bakom/framför varandra istället( kommer lägga ut bild om det är den vi bestämmer oss för)

Men nu känns det som att klockan är så pass mycket att det är dags att ta tag i sig själv. Bädda rent kanske? som jag sagt nu ett par dagar att jag ska göra. Eller man kanske ska passa på att uynytja mannen till ngt:)
Hoppas ni får en fin dag

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0