Stor kille :)

ja nu börjar han bi en stor kille :)
8560g och 67,5cm
Helt otroligt, tänk den lilla saken som kom för 6 månader sedan som inte ens vägde 3 kg, men han har tagit igen med gott mått på det han fattades:)
Han var väldigt trött när vi var på bvc och han har en tendens att skela lite med vänster öga så dom sa att han inte skulle göra det när han var 10 månader, så gör han fortfarande det då så skulle vi få remiss till ögonläkare. Men vi får se, jag tycker mest att han gör det när han är riktigt trött.
Han följer allting ordentligt med blicken och bytar hand och provsmakar på allring han kommer över:)

Idag skickar jag iväg mannen så han får handla och han ska dessutom passa på att gå till gymmet. Tycker det är skönt att han har börjat igen, han är lite piggare och gladare på grund av det :)
Och dessutom så får jag chans med lite ensamtid medan Neo vilar och det behlvs det också. Och det är ju mysigt att ha lite tid med honom, så man kan få pussa sönder den lilla drutten :)
Får ju passa på nu så länge jag är hemma:)

Stor Kram//Petra och Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0