spark,bonk,pang

Mysigt:)
Lillebu är helvild, kanske på gränsen till jobbig ibland. Men det är helt underbart.
Magen har växt avsevärt nu under ett par dagar och nu ser man faktiskt skillnad från dag till dag.
Det är galet att det faktiskt inte är så himla långt kvar tills han kommer.

Det kommer ju självklart att bli en prövning för oss och vårt förhållande, men jag tror vi kommer fixa det bra med två små skruttar.
Gud vad jag längtar <3
Jag och mina killar, mina 3 fina killar <3

Mmmhmmm, igår var en familjedag. Vi bytte batteri i Mattias klocka och gick ett varv på Centersyd. När klcokan var 8 igår så ville jag gå och lägga mig för natten, men jag höll mig uppe för annars hade man väl vaknat klcokan 3 på morgonen och varit jätte pigg.
Fogarna gör det lite svårare att sova men än så länge så går det i alla fall:)

Vi har världens bästa nattningsbarn- I vanliga fall dvs...
Men nu lite då och då så är han totalt motvillig tll allt som har med sömn att göra trots att ögonen tillslut snurrar i huvudet av trötthet. Men sen vissa dagar så behöver man bara lägga honom i söngen så somnar han helt själv efter bara ett par minuter.
Men igår höll vi på i ungefär 2 timmar med nattningen och det är ingen vanlighet för oss så det tar ju lite på krafterna. Men vi ska absolut inte klaga, för det finns ju dom föräldrar som får tillbringa flera timmar/kväll för att få sitt barn att somna.
Hur var/är ditt barn?
Neo är som sagt en ängel 90% utav gångerna, men även han, precis som vi har ju sina stunder ibland :)

Sista lediga fredagen, idag ska det provas arbetskläder. Ska dra fram dom och se om där är ngt som är helt och framför allt rent, annars kanske man ska ta tag i att tvätta, man behöver ju inte komma tillbaka och se ut som hej kom och hjälp mig.
Ikväll blir det Tacomys med Malin och Björn. Var ett tag sedan vi sågs så det ska vi ta igen lite:)
Vad gör du idag?

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0