Nu så

Börjar man komma in lite i den "normala" vardagen igen.
Ganska skönt, men nu börjar det kännas lite jobbigt... Vilken mes jag är :P hihi.
Jag tycker det är skönt att komma iväg iaf första haövan utav dagen men efter klockan 12 så känner jag sådan otrolig saknad efter mina killar och hoppas att klockan ska gå liiite fortare.

Men som sagt så är det skänt att släppa allt en stund och få tid för mig själv.
M gör ett super bra jobb och jag är riktigt stolt över honom att han faktiskt fixar att gå upp på nätterna och så. Jag hade mina tvivel på att det skulle fungera på nätterna men det blir nog en annan sak nu när han vet att han måste. Han är super duktig :)
Det låter som att han och Neo har det mysigt på dagarna,dom går långa promenader och Neo vilar i vagnen och M får den motionen han känner att han behöver, så det blir ju två flugor i en smäll :)

Nu befinner han sig på gymmet, Neo sover och jag ska se om jag inte kan slänga mig i soffan och se om Tv:n är kvar där jag lä'mnade den igår kväll.
Känner mig lite sliten efter dagens arbete, men nu börjar man ju komma in i det lite och kanske bli mer involverad än vad man varit Måndag och Tisdag.
Imorgon är det min "favorit" dag på hela veckan(eller inte) Men jag hoppas att det ska gå bra det också.

Sen ör det ju fredag och då slutar vi lite tidigare, efter jobb ska jag ut och kolla på barnvagnen som vi eventuellt bestämt oss för, jag måste kolla på den en gång till. Men den känns rätt.

Nästa onsdag är det dags för Barnmorskan.
Ska bli roligt att få höra lite hjärtljud<3

Hur spenderar du din kväll??
Stor Kram//Petra och Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0