Namn

Herregud 3 inlägg på 1 dag, är jag frisk??
Får ju passa på att skriva när jag känner att jag kan och har lite lust till det :)

Namnförslag har trillat in från höger och vänster och allt mellan himmel och jord har blivit föreslaget.
Men nu är det faktiskt så att vi till 99,9% har bestämt oss för namn på bebis nummer 2 :)
Men jag kommer inte avslöja det riktigt än.

Ville mest tackcka för alla fina förslag ni kommit med och det är nog lite tack vare er ändå som vi kommit fram till det vi gjorde :)
Så tack snälla ni för hjälpen :)
Vi har använt oss av era förslag, lite av det vi själva ville ha och lite fantasi. MEN vi blev inte ensamma om detta namnet heller, men det är nog inte många som heter det ändå.

Avslöjandet får vänta ett tag men det kommer :)

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0