Min dator lever :)

Äntligen :)
min underbara lilla,lilla,lilla dator :) Min mini kompis är tillbaka och "andas" om man nu kan kalla det så :)
Så nu kommer det snart att komma upp ett bildinlägg som jag lovat ett bra tag. Men först ska jag få ordning på sakerna

Baby jogger, City select- Det är namnet på vagnen som blev inköpt idag. Den står i hallen och lyser så fint röd:) hehe
Nä, men vi hoppas att valet är rätt, men det tror jag. Det känns så :)

Första arbetsveckan avklarad, har gått finemang och ska även jobba lite på söndag. Det är skönt att vara tillbaka, lite annorlunda men skönt.
Det är så konstigt att spendera dagarna utan Neo, men hans pappa gör ett bra jobb och jag har alltid en glad kille när jag kommer hem på kvällen.

Let´s dance och chips blir det ikväll, fredgasmys till max eftersom jag är helt slut.
På ett annorlunda sätt än vanligt men trött på ett skönt sätt, det känns som man bidragit med lite till hemmet. Och det är ju som sagt skönt att kunna hjälpa till på det sättet också.

Vad gör du ikväll??

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0