Krypa,dagen D och barnvagn

Mmm, nu verkar det som om lillkillen har bråttom igen :)
I fredags så tog vi dom första stapplande krypstegen och jag hann dessutom lokalisera mobilen i tid så jag hann få 1½ steg på film :)

Helt galet!
Och sedan dess så har han tagit ett par steg till(hur många exakt vet vi inte) men mest står han och gungar fram och tillbaka för att hitta balansen och det är jätte mysigt att höra på hur frustrerad han blir när han inte får tag i leksaken som han har siktat in sig på. Underbara unge <3

Idag ska vi ut på lite barnvagnsjakt och se om vi kan hitta den perfekta syskonvagnen och det är ju INGEN lätt historia vi ska givetvis försöka umgås lite extra för i morgon är det dagen D, dagen då morsan börjar jobba igen. Så idag blir det mys,mys,mys.
Vi har fått tips av en kompis om vagnen som har samma märke som den vi har nu, som är relativt billig att köpa ny och den ser inte helt fruktansvärd ut, men vi ska se om vi inte kan ta lite mått och sånt för man vill ju gärna kunna komma in genom dörrar och sånt.
Vagnen vi hittat på nätet som vi först tänkte på, den har jag börjat tveka på eftersom när jag ringde och ville ha information om den och blev lovad att hon jag pratade med skulle ringa tillbaka samma eftermiddag fortfarande inte har ringt upp. Det är ett svenskt företag men kvinnan jag pratade med förstod knappt vad jag sa...
Så det ska bli intressant att se om hon kanske ringer i veckan.. Inte för att jag tror det men ändå.

Hur spenderar du din söndag?

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0