Första dagen

på jobb gick galant.
Har väl inte gjort speciellt mycket när jag tänker efter förutom att ha försökt hitta tillbaka tilll min plats.
Försökt lokalisera mina saker och gjort lite blandade uppgifter, sprungit fram och tillbaka.
Men jag är nöjd med dagen och det var riktigt skönt att göra något som nu för tiden känns "annorlunda"

Killarna har klarat sig bra och dom har varit runt och provat lite fler barnvagnar idag.
Jag gav Neo välling när jag och M hade ätit så att han och jag fick lite mystid innan det var dags för honom att sova.
Så just nu ligger han och sover,mannen är på gymmet och jag snabb-bloggar innan det är dags för mig att hoppa ner i ett litet bad. Min rygg längtar lite efter det faktiskt.

Men allt som allt så gick allt bra både för mig och M.

Stor Kram//Petra och Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0