Familjemys

Idag känner jag för att göra något, göra något med mina killar
Känner att jag vill hinna göra något innan jag börjar jobba igen och nu är det bara 4 dagar kvar tills dess. Helt galet egentligen...
6 månader har bara flaxat iväg...

Mannen är på gymmet och jag funderar på om jag ska in i duschen och plocka undan disken från ffrukosten... Och framför allt, vad gör jag först :P

Sen vet jag inte var vi ska eller vad vi ska göra, men jag känner att jag måste ut och få röra lite på mig, kan visserligen inte röra mig för långt eftersom fogarna knakar denna graviditeten också och denna gången känns det värre än när jag väntade Neo.
Men som sagt, det går ju över.

Vad hade du gjort en familjedag?
Har du några tips?

Stor Kram//Petra och Neo


Kommentarer
Postat av: Malin

Ta vagnen och gå en sväng allihopa? :) Laga lite god mat, se på en bra film? :)

2011-01-13 @ 13:29:33
URL: http://metamorphos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0