Barnvagnsdjungel

Herregud vad jag ogillar barnvagnar just nu
Vilken ska man välja?, vilket märke är säkrest? hur mycket pengar ska man lägga för att ens barnska sitta säkert och framför allt hur kommer man lättast in med vagn i bilar och lägenheter.

Det är sjutton inte lätt och just nu känns det som att innan vi är löara så har jag blivit gråhårig.
Vi hade ju bestämt oss för en vagn, men ångrade oss då jag ringde och fråfade om detaljer och hon skulle ringa tillbaka senare på eftermiddagen, men fortfarande inte har ringt tillbaka.... Tror dessutom inte riktigt att hon förstod vad jag pratade om.

Nu känns det som vi har två alternativ iaf vilket genast kanske gör det hela lite lättare, men nu vill vi ju välja rätt också.
Nåja det löser sig nog så småning om...

Men nu ska jag krypa upp hos mannen och njuta lite av tystnad och ledighet. Klcokan ringer 05:30 i morgon.... USCH. Men det ska bli skönt ändå.

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0