Underbara tänder!

idag har Neo varit en gnällig liten kille:(
Hans humör svänger nog ganska mycket just nu på grund av tänderna som sakta men säkert är på ingång(om inte annat så skyller JAG på att det är tändernas fel) och ni som är föräldrar och med all säkerhet själva har gått igenom denna perioden vet ju vad jag pratar om.
Just nu lever iaf jag i tron på att det blir bättre när de första tänderna kikar ut- Blir det så?, ni som vet?



Mattias är en bra hemma-pappa och han är dessutom duktig på det.

Jag personligen känner att jag är helt slut och jag har kommit till en punkt(som är väldigt svår för mig att erkänna) där jag känner att jag behöver bli bättre på att ta det lugnt, sätta mig och vila och ta hjälp av andra med lite avlastning. Även om det tar mig emot så kanske jag iaf måste börja fundera på det. För heltid,morsa OCH gravid är lite tungt just nu.
Men ger man sig in i leken så får man tåla den, eller hur:) Och jag skulle inte byta livet jag har idag mot någonting men ibland är det ju helt enkelt så att man måste få låta lite som en gammal dörr(gnälla)

Snart dags för nästa UL, guuud vad jag längtar, det ska bli så kul att få se lillebu <3
V27+1 befinner jag mig i idag och det börjar närma sig med stormsteg.
Känns helt galet att det snart är dags :)

Nu är det en liten kille som vaknar IGEN, tror det är 17e gången på ungefär 1 timme, men sånt är ju livet som småbarnsförälder:) Tur att jag inte har nattpasset ;)

                                      

Stor Kram//Petra och Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0