Tillsnoffsad

Idag var tanken att vi skulle på överraskningsfest för Björn-Neos gudfar.
Allting gick bra på vägen dit och jag fick tll och med snoffsat till mig lite och kände mig ganska snygg(vilket jag inte gjort på läääääänge)

Dålig bild men den får duga :)

Men som sagt, allting gick bra och Neo var på strålande humör.... Fram tills vi kom dit dvs... Oh 20 okända killar och tjejer började sjunga "Vi gratulerar".
Enligt Neo var detta en hemsk upplevelse och det var riktigt läskigt. Så efter ungefär en timmes gråtande, sittandes i ett kök så beslutade jag att det var bättre att vi åkte hem.
Efter massa gråt,skrik,snyftningar från både Neo och mig så tog vi oss till slut hem,borstade med Alvedon där hans tänder är på väg och efter en flaska välling så sover han till slut(man hör fortfarande eftersnyftningar i monitorn)
Så nu sitter/ligger jag i sängen, har datorn i knäet och önskar innerligt att jag kommit ihåg att ta med mig colan från Malin och Björn.... Nåja...

Mannen är kvar eftersom det är hans bästa kompis som fyller 25 så tyckte jag att han skulle få vara kvar och ha roligt en kväll.
Jag själv kommer nog inte vara vaken så länge till.... Inget godis,ingen cola och inget kul på TV...
Längtar efter mannen redan.... Kanske för att jag vet att jag har vääääldigt svårt att somna utan honom.

Hur har din fredag varit??
Stor Kram//Petra och Neo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0