Svullen om fötterna

foto1302 (MMS)

Efter en hård dag på jobbet. Just nu har vi massor att göra och det är skönt men samtidigt tufft för mina gravida ben som är svullna som stockar när jag kommer hem på kvällen, Men det får man stå ut med ett par veckor till:) Dagen har varit så gott som Internet fri och det har varit ganska skönt. Mannen och jag har ätit en god middag och sonen har fått extra kärlek. Neo tar sig glatt runt i lägenheten på sitt eget kryp sätt men han vill gärna stå och han blir mer och mer modig hela tiden <3 I morgon kommer hans farmor och passar en stund medan hans pappa är hos naprapaten och får musklerna på rätt plats igen:) Idag är vi i V.26+0 Dvs vi befinner oss i V27. Det är helt galet, imorgon ska vi ta en bild på magen. Vi skulle egentligen gjort det idag men jag känner att mina fötter är den del av min Svullna kropp som platsar på bild:) iaf idag:) Nu blir det alla <3 dag Mys för mig och mannen dvs en kväll framför dumburken till ytterligare ett avsnitt av C.S.I :) Hoppas du haft en mysig dag och att du fått ngn fin blomma av mannen/kvinnan i ditt liv:) All kärlek skickar vi till dom som behöver lite extra <3 Stor Kram// Petra och Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0