Passar på

Att skriva lite medans sonen är nöjd och mannen fixar middagen:)
Det känns som att jag har glömt bloggen lite de senaste veckorna. Hänger inte heller lika mycket på nätet som jag gjorde när jag var mammaledig och idag är andra dagen denna veckan som jag faktiskt sitter vid datorn.

Jag passar på att umgås med mannen och sonen när jag kommer hem på kvällarna och dessutom har det ju blivit lite övertid och sonen har inte mått så bra. Nu tror jag att det är min tur att åka på förkylning eller något.

Dagen har spenderats i ett komaliknande tillstånd på jobbet och med en fantastiskt jobbig, snälla-kan-någon-hugga-av-mig-huvudet huvudvärk. Och den sitter fortfarande kvar nu när jag kommit hem(den dök in så fort klockan ringde i morse)
Hoppas iaf på att det släpper snart, för nu är det helg och då vill jag ju orka umgås lite med mina fina killar juuu.


Här är bilden på magen från förra veckan(23+3)
Skulle lagt upp tidigare men, jag har haft lite klister under skorna :)

Den 18:e är det dags för nytt besök hos BM. Ska bli roligt.
Nu när vi var där förra gången så fick barnmorskan inte sätta mikrofonen för att lyssna på lillebus hjärta innan han började hålla låda där inne:) 
Längtar så till vräkningsdatumet, inte för att det på någotvis är en jobbig graviditet utan mer för att han sparkas och slåss där inne. Han har hittat en nerv som sitter i magen som på någon vänster är kopplad till min korsrygg. Där gillar han att slå och jag kvider varje gång


bara en liten bild sådär på Liten <3
Bara för att han är den han är :)

Nu blir det att krypa ihop i soffan/sängen och kurera sig. För denna morsan vill inte bli sjuk. Håll tummarna att det inte blir värre än såhär!

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0