Kör ytterligare en mobilblogg idag

img_0931 (MMS)

Orkar inte sätta mig vid datorn idag heller. Datorn här varit avstängd i två dagar nu och jag kan inte direkt säga att jag hatar det:) Visst är jag inne på Facebook via mobilen och kollar in allas bloggar och min egen,men just nu sköts allting via mobilen. Missar lite uppdatering, men inte allt :) M står i köket och slåss med en rödspätta och just nu låter det som att spättan vinner:) Neo ligger och vilar och jag Har precis klappat ner häcken i soffan. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag... Är mest trött och seg. Bebis i magen sparkar och har sig och jag kan inte förstå hur snabbt man glömde hur det var att vänta på Neo:) mysigt till tusen <3 Nä, man kanske skulle assistera mannen lite i köket... Eller titta på drt som tvn har att erbjuda:) Men först hämta liten babblande kille som vilat och säga hej:) Stor Kram// Petra och Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0