Hormoner....:/

img_8053 (MMS)

V24+4 Just nu är jag galet trött på mig själv och mina hormoner... Jag tror hela tiden att M ska lämna mig om jag säger ngt fel. Jag tycker att jag gnäller om allt och allt jag gör blir fel och konstigt... Idag kollade vi upp min huvudvärk som jag dragits med sedan i Torsdags.. Bihålorna... Hade inte en tanke på att det kunde vara det men det är skönt att ha det kollat. Mannen är på gymmet och när han kommer hem så ska jag vara riktigt snäll och trevlig. För jag hatar mig själv som jag blir när jag blir knäpp så att säga.. Och jag tycker det är orättvist mot honom, som är världens bästa att få ta skiten!. Hur var du under din graviditet? för såhär var jag INTE när jag väntade Neo.... Stor kram från en hormonstinn galning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0