Har varit en okey dag

12983045643543 (MMS)

På jobbet idag, för en gångs skull har det varit lagom stressigt. Men då natten inte bjöd på speciellt god sömn så är jag ändå helt färdig. Bebis i magen rör sig och tränar på att andas och man känner av honom hela tiden. Mannen lyckades få mig att le lite igår kväll och jag har inte känt mig så nere idag. Lyckliga jag som har honom som vet hur man ska muntra upp mig :) Neo har tydligen varit uppmärksamhets krävande idag och blivit lite pipig när man inte har pratat med honom varje sekund han krävt. Men det har nog gått bra ändå:) Vill bara ta tillfället i akt och tala om för dig - Tias, att du är det finaste jag har(Ja,Neo är självskriven men nu ägnar jag mannen lite uppmärksamhet)den bästa för mig. Varje morgon jag vaknar så blir jag kär på nytt. Du är finast <3.


Kommentarer
Postat av: Jenne

tycker de e sååå fint att du o tias har så starka känslor för varandra!

2011-02-21 @ 17:41:29
URL: http://jenne.blogg.se/
Postat av: Fanny

Kan inte va lätt att vara mamma, jobbandes OCH gravid!! (Hur orkar du, kvinna?!! ;))

Hur länge e de du jobbar nu? Snart mammaledig igen va? -Då får vi ta o ses. Saknar dig o lillprinsen :)

Kram

2011-02-21 @ 23:50:28
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0