Familjemys <3

På högsta nivå :)
Idag eftersom solen kikade fram mellan molnen så tyckte vi att det var ett utmärkt tillfälle att ta en promenad tillsammans.Vi packade in Neo i bilen och begav oss iväg mot stadsparken i Lund.
Eftersom den inte är jätte stor så fortsatte vi gå ner mot stan och gick och tittade i lite skyltfönster och mös.
Tycker Lund är en mysig stad men vet inte om jag klarat av att bo där... möjligtvis lite utanför så att säga men inte mitt inne i... För det första så hade man ju kört vilse om man skulle ut med bilen då allting är enkelriktat(oftast åt fel håll) eller så hade man kört över en cyklist eller något annat.
Men en mysig stad är det som sagt

En pussbild hinner man med på promenix :)
                              
                                        Solstrålen hittade massor av nya saker att titta på :)
                        
Ankorna i Stadsparken           Mina fina prinsar<3                  Jag fick också vara med på bild :)

                            
                                                               Lyckliga jag som har dig <3

Efter promenaden så åkte vi till malmö och hyrde en film för kvällen, för ikväll ska batterierna laddas upp. Det kanns som sagt nu att man jobbar heltid och är förälder. Lite sliten är man, men jag har det nog lättare än dom som har äldre barn, jag vet ju inte men jag tror det.
M har börjat gymma ordentligt och har snart blivit av med dom centimetrarna runt midjan som han tyckt har varit jobbiga, jag tyker han är jätte duktig och håller tummarna att han ska nå sitt mål som han satt upp. Och som det ser ut nu så kommer han att lyckas, as we speak så befinner han sig på gymmet.
Man ser att han är piggare,gladare och att han orkar mer och det gör mig glad:) Det är roligare med en glad man, eller vad säger du?:)

Ikväll blir det iaf Toy Story 3 och lite godis eftersom det är lördag så får man, hihi :)

Graviditeten går in i vecka 26 nu.
Tiden går fruktansvärt fort och det som är jobbigast just nu är att jag får ont  ungefär en decimeter under naveln, precis där byxlinningen sitter. Det är dom om någonting "drar" i magen och jag vet inte riktigt vad det är, men eftersom vi ska till BM på fredag så ska jag fråga henne om det. För idag var det fruktnsvärt när vi hade gått färdigt och jag satte mig ner.
Och i morse så kittlade M mig och då helt plötsligt drog det till och det var så illa att jag började gråta och jag brukar inte vara så känslig vid smärta.....
Men jag misstänker att det är ligamenten, men som sagt.. Vi får se.

Har haft en fantastisk dag med det finaste jag har <3
Hur har din egen dag varit?, har du gjort något speciellt?

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0