En riktig man vet :)

foto1265 (MMS)

Vad hans gravida kvinna behöver :) Iaf min underbara man <3 Hemma efter en tuff dag på jobbet, tänkte försöka hinna med att gör ingenting idag faktiskt. Bara koppla av och varva ner. Så idag blir det mästerkockar och fuskbyggare på tv:) Har fått hem lite provtagnings remisser med prover som jag ska se till att gå och få taget. inget allvarligt,bara rutin koll så barnmorskan blir nöjd:) Idag känner jag enorma fjärillar i magen,massor av kärlek till min fina man och min underbara son <3 men nu gnäller mannen så nu ska jag umgås med det bästa och finaste jag har <3 Stor Kram//Petra och Neo


Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ebbas Mamma

Oh mums!

Nu ångrar jag att den älskade glassen inte fick följa hem när vi var och handlade tidigare idag :p

2011-02-11 @ 19:07:37
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0