En intressant natt

ja det har det varit. En liten kille håller på att få tänder och har väl mer eller mindre drivit sin stackars pappa till vansinne. Jag själv blev väckt runt 3 och har sedan haft problem att somna om så idag blir en tuff dag på jobb. Tur att det är fredag och jag slutar tidigare :) Så får jag åka hem och se om jag inte kan få vila en stund med mannen och sonen. För maannen blir så tråkig att umgås med när han inte fått sova. men egentligen-vem är det?? Förutom att sonen får tänder och är gnällig i perioder så är han en underbar liten kille och jag längtar så efter lillebu. Det ska bli så roligt att se hur han blir:) Men nu är det först och främst helg och då ska det slappas. Man märker nu att heltidsarbete,graviditet och småbarns förälder tar på alla krafter. Men jag älskar varje sekund av det <3. Blev en tidig blogg idag eftetsom jag står och väntar tillsammans med malmös alla pensionärer på att få komma in på provtagning. Hoppas att ni får en bra fredag med alla dess tillbehör:) // Stor Kram Petra och Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0