Du är...

I Vecka 26(25+0)
104 dagar till bebis <3
Så mysigt.

Helgen spenderades lite lugnt nere hos pappa.
Tog en promenad till min farmor och farfar och snackade lite eftersom vi inter varit där på länge. Och det ingår lixom lite i visiten till pappa att man ska hälsa på farmor och farfar också:)

Neo med sin morfar



   
Detta är den nya vagnen förresten som används flitigt på Mattias och Neos promenader. Jag tycker den är alldeles underbar trots att den inte är så snygg som singelvagn, men andvändnings områdena för vagnen sen när lillebu kommer är oändliga.

Nu i veckan blir det jobb, trots bihåleinflammation.
Då många sa att jag skulle gå och kolla om jag hade åkt på havandeskapsförgiftning så lydde jag råden och åkte och kollade i söndags, men som jag trodde så visade det sig vara någonting annat(dvs bihålorna)
Men nu har vi hitat roten till min huvudvärk som jag dragits med sedan i torsdags morse, det har redan blivit mycket bättre efter ett par omgångar med nässpray:)
Under tiden vi var iväg så passades drutten av sin farmor.


vi passade även på att köpa en jacka till honom då hans overall har spruckit i grenen:(
En blå,fin jacka på rea från PoP. 795 kostade jackan från början men vi köpte den för 395. Mycket bra kap eftersom vi sprungit genom hela malmö för att hitta en jacka till lillkillen.


Idag bjuder jag på middag- Dvs jag lagar middag :)
Spaghetti óch köttfärssås. Mumma... Hoppas jag :)

kanns som att dagens inlägg inte har någon röd tråd alls men det får ni ta:)

Stor kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0