I torsdags började Neo som bekant på dagis...

foto2415 (MMS)

I torsdags började Neo som bekant på dagis(ja,jag vet att det heter förskola nu mer, men dagis har det alltid hetat tycker jag) I vilket fall som helst så storm trivs han. Han har börjat blanda sig med dom andra barnen och har redan börjat "prata" mycket mer. Redan i fredags så kunde jag lämna honom en stund och det känns riktigt bra att det går så bra. Vi har fått inskolnings schema men för både min och Neos del hade det gått bra att köra igång på riktigt. I morgon lämnas han mellan 8-11 och det ska bli riktigt intressant.Sen hem och få mat i magen och vila en stund. M fyller år i morgon också så det ska fixas och donas lite för det med. Fullt ös som vanligt:) I like it:) Hoppas allt år bra med alla :) Stor kram från oss allihop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0