Allvarligt, nu får jag minsann skärpa mig

Med att komma ihåg att blogga, det är ju inte det att jag inte vill blogga, men tiden finns inte med en liten kille på 1 år och en liten kille på snart 3 månader.
Vila blir när barnen somnat för natten och då är jag oftast inte speciellt långt efter.
Nu ska vi se vad har hänt den senaste måaden??

Neo har haft kalas.
Jag och Mattias har varit gifta i 1år
Neo har bestämt sig för att börja gå helt själv.
Vi har blivit fotograferade av bästaste Alex.
Lillebror vänder sig från mage till rygg.
Vi har lärt oss att Lillebror är en riktigt glad liten kille
Neo har fått sin 5e tand.
Lillebrors dop är under planering.
Gått och blivit medlem på SATS
och har en massa hemligheter för mig som jag inte kan prata om här. Mattias får inte veta vad som väntar honom ;)

Nåja, livet traskar på för fulla muggar och just nu känner jag mig lyckligt lottad som har min lilla familj.
Även om man blir galen på barnen  ibland så skulle jag inte byta det mot någonting!
Snabb uppdatering kallar jag detta, men tänkte försöka bli bättre på att kanske mobilblogga, eftersom jag alltid sitter fast i mobilen så kan jag ju alltid använda den till någonting"nyttigt"          

Hade min dator inte brpkat så  hade jag gladeligen delat med mig av bilder från den senaste månaden för det finns det massor av. Men eftersom den nu gör det så får det bli en annan gång. Har ju massor av fina bilder att dela med mig av.

Hoppas allt är bra med er och att jag ska komma tillbaka till bloggandet och dela med mig av vad jag och mina killar hittar på.

Stor Kram// Petra,Neo och Lyam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0