okey,sorry för att jag just nu är totalt v...

foto1688 (MMS)

okey,sorry för att jag just nu är totalt värdelös på att blogga.... Men det har varit mycket den senaste tiden så jag har varit helt slut. Fogarna är Jobbiga just nu och tröttheten är övermäktig, Neo har sovit dåligt på nätterna och behöver fruktansvärt mycket närhet just nu. Jobbigt att han är så extrem just på nätterna... Jag misstänker att han drömmer mycket mardrömmar och är lite mörkrädd. Jag ska starta datorn och berätta om den senaste veckan,men det blir när tiden räcker till. Förresten så var hemligheten ett hus i Skanör/Falsterbo. Med 110kvm i ett plan och trädgård men pga en mögelskada som hyresvärden inte ville göra ngt större arbete på, så blev det inget. Vilket var väldigt tråkigt,men det kommer väl fler tillfällen. Som sagt,ska uppdatera längre tillbaka i tiden men det får vänta till helgen. Hoppas ni har det bra och att ni mår fint. Stor kram från oss allihop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0