Hur känner du dig?

Idag har vi haft en fin dag.
Träffade Kristin som jag inte träffat sedan 2007 när vi klämde in oss i min bil(några människor för mycket) och åkte in på Privé och dansade.
Så fyra år sedan, vi träffades runt halv 12 och vid halv två så kom vi på att vi kanske skulle hinna med annat under dagen på var sitt håll också:)
Så vi gick åt vars ett håll och kom överens om att träffas snart igen, vilket jag verkligen hoppas på :)

Solstrålen var ju givetvis också med :)

Just nu känner jag mig ledsen, vet egentligen inte varför.... Mår bara konstigt. Hade/Har du sådanna dagar du också?
När allting känns värdelöst, du känns värdelös,meningslös och ditt syfte på jorden är bara att vara i vägen och ställa till det..
Jag hoppas verkligen att detta har med alla hormoner att göra och att det försvinner så fort Extraliten är ute.

Jag har vänt och vridit på saker,kan verkligen inte hitta något som jag borde vara ledsen över.... Men ikväll blev det en ledsen kväll....Gillar det inte och har som sagt ett väldigt rikt liv på många sätt och har ingenting som jag behöver vara ledsen för. Kunde/kan du också få sådanna här kvällar/dagar?

Ska se om inte mannen kan få mig att må lite bättre, det brukar han vara bra på
Vad hittar du på ikväll?

Stor Kram//Petra,Neo och Lyam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0