Grillmys

Det är skönt nu när våren börjat komma igång på riktigt och man kan börja grilla igen(tycker jag ett par veckor till,sen är jag trött på det hehe)
Idag åkte vi till Emelie,Robban och lilla fina Moa och grillade,käkade kladdkaka och hade allmänt mys :)



En liiiiiiten goding :)


Neo hittade två jäääätte stora nallar som han kunde kela med, och inte bara det, sen har dom även en vovve som man kan jaga och skratta åt.



Har känt mig lite konstig idag också, vet inte om det är dom starka järntabletterna eller om något faktiskt är på väg att hända... Lite av båda kanske, förvärkarna och sammandragningarna jobbar stenhårt emot mig. Konditionen är värdelös och fogloddningarna är AS jobbiga. Nu gör det verkligen jätte ont och det blir jobbigt eftersom lillklumpen väger så mycket som han gör.
Han får ju tyvärr klara sig lite mer själv nu när Mattias inte ska vara hemma längre, det känns faktiskt lite läskigt att han börjar jobba på måndag... Lite ångest, men det kommer nog gå fint:)


TITTA VAD JAG HITTADE EMELIE :)
vi var och fikade för ett bra tag sedan och dumma jag har fortfarande inte lagt upp bilden trots att jag sagt att jag skulle,¨så när vi var hos dom idag så efterlyste hon den - OCH TITTA, JAG KOM IHÅG :) HIHI

Hoppas att du haft en mysig helg,för det har jag.
Imorgon hämtar vi min pappa efter hans kryssnings semester- Vissa har det bra dom ;)
Stor Kram//Petra,Neo och Lyam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0