Babycafé,Mvc,Flöde och farbror doktor

Det är vad som har hänt idag :)
Dvs haft ganska fullt upp från det att lillprinsen vaknade i morse:)
Har dessutom hunnit med en maskin tvätt och en maskin disk. Gött, skönt att ha det avklarat.

På babycafét i morse träffade vi Jessica och Ronja och Neo var faktiskt riktgt duktig idag, han mosade inte dom andra barnen helt utan han kunde leka relativt normalt :) hiihi(om man nu kan kalla att sno andras nappar och leksaker för normalt)

Nåja, sedan hämtade vi svärmor och körde hem till oss igen.
Svärmor passade Neo medan jag åkte iväg på blodflödesundersökning och läkarbesök på KK i Malmö.
Allting såg fin fint ut och läkaren tyckte inte jag behövde vara orolig, mitt järnvärde har gått upp från 99-107 så dom hemska pillerna gör iaf lite nytta.
Men nu måste jag börja med B-vitamin istället eftersom det värdet också var riktigt lågt.

Jag berättade att jag kände mer oro för denna graviditeten än vad jag gjorde med den förra och det kunde läkaren förstå, just med tanke på att Neo var tidig,det gick fort när det väl satte igång och att jag kanske var lite extra orolig då Lyam är störra än Neo var.
Men han lugnade mig och sa att eftersom allting ser bra ut så var inte han orolig alls... Oh det känns ändå ganska skönt trots att läkare ibland inte har en susning om vad dom snackar om ;)

Fogarna är fruktansvärda just ikväll. Det gör RIKTIGT ont och jag kan knappt gå... Det känns som att höfterna ska gå av och det sitter som en molande värk och gnager.
Nåja, nu blir det lite umgänge med mannen sedan sängen :)
Hoppas er dag varit bra och om ni väntar på min hemlighet så får ni vänta liiiiiite till
Håll ut, det kommer snart

Stor Kram//Petra,Neo och Lyam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0