Snabb blogg

Ja, idag skriver vi lite snabbt
Nu är snart allting till dopet färdigt,bara lite dricka kvar.
Present till finaste Alicia inköpt och imorgon blir det rosett-jakt

Neo är fruktnsvärt med, idag har han varit vaken och med när jag har flängt rundor, han blev skogstokig om man stoppade honom i vagnen utan han ville bara vara med och titta.
Han har börjat jollra mer och mer och det är helt underbart att lyssna på.
Det värmer så gott i hjärtat när man ser honom le och gurgla fram ljud :)

Och som sagt, nu är det snart dags för dop och när det är klart så hoppas jag hinna skriva lite mer, för jag har blivit fruktansvärt dålig på det...
Och mer bilder ska läggas upp, jag lovar :)

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0