Minne

Det har jag inte mycket kvar av och det märks att det inte bara är mig det irriterar....
Småskaer hela tuden, inte större saker som platser jag måste vara på eller så utan småsaker som mattias ber mig om....
Retligt till tusen!!!
Och jag märker ju på honom att han tycker det är lite jobbigt.
Men även om jag inte gör det med flit så känner iaf jag lite irritation. Men det är helt enkelt så att det får han stå ut med:)

Men den som detta retar mest, är MIG. Jag håller på att bli galen, tidigare glömde jag aldrig någonting!! ALDRIG och gjorde jag det någon gång så var det inte ofta.
Nu glömmer jag någonting varje dag...

Nu när vi är mitt i andra veckan ensamma så känns det lugnare, jag är lugnare.
Saknar Mattias om dagarna och det är lite synd att vi har mist lite "Vi" -tid. Men det är för en god sak så det får faktiskt gå ändå.

Försvann ditt minne också efter graviditeten??

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer
Postat av: Mad

Det kommer automatiskt med att bli mamma. Man blir lite snurrig. Köp en kalender. En väggkalender har vi. Där skriver jag upp allt viktigt och om jag har ärenden att uträtta skriver jag en lista. ;) För att slippa känna mig senil vid 25..;)

2010-09-03 @ 18:04:53
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0