jadå

ja, kanske dags att uppdatera lite... känner att jag har blivit super dålig på det. men just nu är det stressigt med dop,städ,tvätt,blöjor,försäkringskassor och försäkringsbolag.
Men livet leker ändå just nu, kanske lite mer än vanligt :)

Neo växer så det knakar och nästa fredag är det dags för första vsccinationen, kan ju säga att jag inte längtar. Tror nog att det kommer göra mer ont på mig, iaf i mamma-hjärtat.
vad är det mer som händer just nu....
Jo möte på jobb, sonen ler och nu sover han nästan hela nätterna, i natt fick jag världens chock när jag slog upp ögonen och klockan var 5 på morgonen.
Han fick mat vid halv 8 igår och sedan sov han altså hela tiden fram till klockan 5, det är otroligt, mat lite senare så hade han nog sovit till 6-7 och det hade ju jag älskat ännu mer:)
Min lilla kille blir stor så fort :)

Nåja nu får man väl ta tag i sig själv igenoch fortsätta med det som ska bli klart, tvättberget skrattar åt mig så det måste vi få stopp på :)

Hoppas ni har en bra dag i höstrusket

Kommentarer
Postat av: Mad

Usch det gör ALLTID ont i mammahjärtat när dem vaccineras.

Tack för din kommentar. Hoppas vi lyckas få till en lunchdejt snart! =)

2010-09-20 @ 20:21:09
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0