Han ler

Jag vet att jag är super dålig på att blogga men dagarna rinner iväg fortare än vad jag hinner med:)
Det kanske blir lite sporadiskt bloggande men jag kommer inte lägga ner det.


Varje dag nu när Mattias har jobbat o´cj jag och liten har varit hemma själva. Så har jag suttit och gjort grimaser,miner och busat med Liten för att han ska härma mig och kanske lyckas klämma fram ett leende. MEN IKKE.
Jag har kämpat och  verkligen tagit varje sekund av hans vakna timmar och försökt utnytja dom till max.

Så igår när vi på eftermiddagen sitter i soffan och myser, jag,Mattias och Liten, så  skäner Neo iväg världens leende mot Mattias.
Dvs Mattias fick det första leendet(lite orättvist tycker jag...men men, vi fick ett leende iaf )

Lite avundsjuk är jag men det är helt enkelt något jag får leva med. Kanske jag fr det första med nästa bebis?? =)
Har ännu inte lyckats få någon bra bild på det men det kommer väl det också=)


 
Snart är det dags för dop.
Men först ska vi på kusinträff och Kusin Alicia fyller 2 ... Herregud vad fort tiden går. Rätt vad det är så tar dom studenten =(

Har du något spännande på G?

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0