Dopet

Är ÄNTLIGEN avklarat:)
Det är visserligen ett par dagar sedan nu men jag har inte fått några bilder och jag har inte haft tid att skriva något förens nu.
Men jag hoppas det är okey ändå :)

Det var stressigt redan från början när vi vaknade den 26/9
Vi fick inte tillgång till lokalen som vi skulle ha förens klockan 12, sedan skulle jag och Mattias möta upp faddrarna 13:30 för att få ordning på hur allting skulle gå till och hur allting skulle vara innan dopet som började klockan 14:00

Men dukningen och sånt gick väldigt fort, vi hade hyrt Arlövs Teater eftersom vi kände att det var lättast att ta sig dit(och lite kanske för att det var billigast)

Dopet körde igång klockan 14 som sagt och Neo var duktig hela vägen igenom. Han grät lite på slutet men annars sov han igenom alltihop- Ja, även "badet" hehe.
Han skusin Alicia var jätte duktig hon också, hon är två så man kan inte förvänta sig att hon ska sitta tyst hela sermonin igenom.
Hon kom fram och visade näsdukar som hon hade hittat i min farmors handväska.
Sedan ville hon vara uppe i Mattias famn en liten stund. Men under den största delen satt hon faktisk tyst och snäll i bänken och pratade med min kusin :)

Efter dopet åkte vi ner till teatern och åt prinsess och blåbärstårta(fick tyvärr ingen bild men dom var jätte fina)
Och jag tror att det var ganska lyckat :)
eller jag hoppas det i alla fall:)


(3 av Faddrarna,Lina,Christoffer och Björn) 
 
Här syns vi alla
(från vänster: Björn,Christoffer,Lina,Min Bror,Mattias,Jag och Prästen och Naturligtvis The Man of the hour- Neo)

Han har Min och Min brors dopklänning på sig. Även mina kusiner på mammas sida och Alicia har haft den, så det är ganska kul(måste skryta lite med att jag själv har gjort bandet till dopklänningen, så jag måste säga att jag är lite stolt:)

Han fik jätte många fina presenter och inte bara en massa saker som bara ska stå i ett vitrinskåp utan även nyttiga saker som till exempel : Gåvagn,babysitter,babygym,kläder, gosedjur, sångböcker och en massa andra saker :)
tack så jätte mycket

Hoppas att jag har fått med det mesta:)

Stor Kram// Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0