Vaccinationen

Är avklarad, något som iaf jag har fasat för hela veckan.... Men nu är det över.
Vi började med vägning och mätning, han vägde 5940 och var 60,5cm lång. Nu är han inte så liten längre :P Vilket dessutom innebär att blöjorna snart ska bytas ut då han börjar bli för tung för dom han har nu.

Han var så duktig med sprutorna(en i var ben)
Och sköterskan var som vanligt förvånad över hur stark denna lilla kille är.
Och hon var riktigt imponerad över hur stark han är i nacken och att han faktiskt heldre ville stå än sitta
(medan jag tycler att så är väl alla barn i den åldern??)

(Ett plåster på var ben)


Idag ska vi bara mysa, ska snart packa ner honom i vagnen och gå på en liten promenad.
Men först ska vi vila en stund efter maten(både han och jag)
Av någon anledning så är jag väldigt trött.
Kan inte riktigt förstå varför då Neo sover hela nätterna och skulle han vakna så är det för att han märker att han tappat nappen
Stolta är vi i alla fall:)

Lill-killen är slut som artist <3

Hur ser din fredag ut?

Stor kram//Petra och Neo


Kommentarer
Postat av: tant nenni

gumms om du tog bacon sprutan kan de nog bero på det lr så har du helt en kelt för lite o göra om dagarna så du e trött=P lr så har du järnbrist o då ska du eda broccoli!!



pussen..

2010-10-01 @ 12:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0