V9+0

Tiden går ganska fort ändå.
Det känns som igår vi fick veta att vi väntade på nummer 2.
en i själva verket så är det 6 vekor sedan... Helt galet vad fort det går när man tänker efter.

Idag väntar tvätt bergen som ligger utspridda över golvet i vardagsrummet.
Om möbleringen i veckan var riktigt lyckad, JAG STORMTRIVS!
Det kommer bilder sen, men jag kan tyvärr inte erbjuda bilder på hur det såg ut innan då jag glömde ta foto på röran innan. Vi har fortfarande en del kvar innan vi är helt färdiga men det får jag och Neo ta tag i under veckan eftersom M börjar jobba på måndag igen.

Imorgon firar vi 3 månader som gifta, MYYS och på måndag fyller jag 25 och blir lika gammal som gubben igen :)
Men ikväll är det kusin mia som får uppmärksamheten då hon fyllde 24 igår:)
Så när tvätten är klar och liten har vaknat och jag eventuellt hunnit springa igenom en dusch så bär det av att leta present.... Men vad hittar man på åt en tjej som inte är så tjejig... Jag borde veta egentligen då jag varit likadan...  Men jag har inte en susning...

Vad gör du denna gråa tråkiga lördag??

Stor Kram/Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0