Mysig Date <3

Med världens finaste man <3
Vi lämnade Neo hos farmor(svärmor) vid fyra tiden och styrde därefter kosan mot V.E.S.P.A och Pizza. Lite nervös över hur det skulle gå att få ner då jag inte ätit mer än högst en matsked med någon typ av mat per dag de senaste 3 vekorna.
Men det gick förvånansvärt bra och jag fick ner ungefär en halv pizza och lite grönsallad
   
(sallad,min pizza,Tias pizza)

 
tycker om våra date nights, vi försöker ha sådanna ibland för att få pyssla om varandra lite, bara mysa min prins och jag.
Jag tror det är bra för alla föräldrar, att komma ifrån ett slag och hämta nya krafter för att orka med att vara en glad förälder och orka med det nya livet och de utmaningar som det medför.

Efter middagen så bar det av till biografen- The last airbender stod på schemat.
Riktigt bra tyckte både jag och mattias och vi väntar med spänning på nästa del.
Lite roligt var att det var 3D, vilket vi inte var riktigt beredda på men det var roligt
.
När filmen var slut så hämtade vi lill-drutten hos svärmor och sedan bar det iväg hem.

Idag är vi ensamma så det ska vi ta tag i och åka iväg och fika med Madde och Wincent, vi har pratat om att ses sedan Neo föddes och idag ser det ut att bli av :)
Men först ska jag ta tag i tvätt och renbäddning och lite disk så mannen blir lite glad när han kommer hem :)

Vad gör du idag??
Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0